🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 یارِ آسمانی رفت

(ثبت: 220248) دی 10, 1398 

 

یار دوران نو جوانی رفت
گوهر خوبِ مهربانی رفت

آسمانی ترین رفیقم بود
عاقبت یارِ آسمانی رفت

من چهل سال در پی اش بودم
یار پنهان شده، نهانی رفت

خاطرات قشنگ من با اوست
دل به او داده، دلستانی رفت

بیکران بود بحر مهرش، وای
از برم بحرِ بی کرانی رفت

کهکشان را زمین به خود می برد!
از زمین مردِ کهکشانی رفت

گله ای دارم از رفیقِ خوب
بی رفیق ات چسان توانی رفت؟

طارق خراسانی
7 دیماه 1398

پ. ن
امروز با خبر شدم مهندس حمید نیک پور دوست دوران نوجوانی و جوانی ام در گذشته است، جانش شاد و دوستان گرانمهرم شاد و تندرست باشند، آمین

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها 10 
  1. علی معصومی

    دی 10, 1398

    درود استاد

    دلپریشانی ات را
    به دوش صبر می نهم
    و یاد دل آرام بی همتا

    مرهم جانمان فقط عشق است
    کیمیایی که تا ابد با ماست

    🙏🌺🌹🌺🌹🌺

    • طارق خراسانی

      دی 10, 1398

      سلام و درود

      سپاس از حضور پر مهرتان

      در پناه خدا سلامت باشید
      🌿🙏❤️🌿

  2. با سلام و درود خدمت شما عزیز بزرگوار
    تسلیت بنده رو پذیرا باشید
    غم رفیق شفیق و قدیمی سخت و ملال آور است
    ان شاا… با اولیای الهی محشور شوند
    🌹🌹🌹🌹🌹

    • طارق خراسانی

      دی 10, 1398

      سلام رسول مهربانی ها

      شرمنده محبت هایت هستم
      سپاس از تسلیت و هندردی شما عزیز
      امیدوارم همیشه در پناه خداوند سبحان سلامت باشی 🌿🙏❤️🙏🌿

  3. سلام و تسلیت

    کهکشان را زمین به خود می برد!
    از زمین مردِ کهکشانی رفت

    عروج ….

    ﴿الَّذِينَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِيبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَيْهِ رَاجِعُونَ﴾(سورهٔ بقره-آیهٔ ۱۵۶)

    تسلیت و دعوت به صبر بر مصیبت

    قرین رحمت

    تقدیمی : 🌹

    در گرو مرگی ببینی کائنات
    هر وجودی را مماتی گر حیات

    خوش بر احوال آن وجودی جان من
    با حلالی کسب دور از سیئات

    ولی اله بایبوردی

    10 / 10 / 1398

    🌸🌸🌺🌸🌸

    • طارق خراسانی

      دی 10, 1398

      سلام و درود بر عزیز جانم

      سپاس از مهر حضورتان

      در پناهذخدا سلامت باشید
      🌿🙏❤️🙏🌿

  4. طارق رضایی

    دی 10, 1398

    باسلام و خسته نباشی خدمت شما بزرگوار عزیز
    غم ازدست دادن دوست عزیزت را تسلیت میگویم.انشاال….بااولیا الهی محشور شوند.

    • طارق خراسانی

      دی 10, 1398

      سلام بر حضرت رضایی عزیزم

      جانمی❤️

      سپاس از مهر حضورت 🌿🙏❤️🙏🌿

  5. درود و مهر استاد ارجمندم
    تسلیت می گویم گرامی، غم نبیند نگاه نازنین تان
    تن شما سلامت و سایه تان بر سر پاک و پاکیان
    فدای مهرتان شوم 🙏 بی شک نمی میرد و نمرده است هر آن کس که دوستی چنین گرانمهر برایش اینگونه سوگنامه‌شعری پرسوز و ارزشمند سروده باشد
    زنده باشید و برقرار
    🌿🌹🌹🌹🌿

    • طارق خراسانی

      دی 11, 1398

      سلام دختر عزیزم

      سپاس از همدردی ات
      سپاس از حضور گرمت

      در پناه خدا 🌿🙏❤️🙏🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا