🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 یا رب به دو تکه نان اسیریم چرا

(ثبت: 239138) اردیبهشت 30, 1400 

 

یا رب به دو تکه نان اسیریم چرا

از زندگی و زمانه سیریم چرا

تو وعده ی یک بهشت دادی، آری

عمری ست که در بند کویریم چرا

#صمد_قاسملو

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. فرخنده عابدینی

    اردیبهشت 31, 1400

    👏👏👏
    درودتان عالی بود
    اندیشه های سبزتان مانا

    • صمد قاسملو

      خرداد 1, 1400

      درود و ارادت سپاسگزارم🙏🙏💐💐🌺🌺

  2. امیر اصلانی

    خرداد 3, 1400

    روان و صمیمی

    ساده و بی تکلف

    حرف دل زد و معنا را به نیکی در چند کلمه جاندار و پویا گنجاند

    درود بر شما و دستمریزاد بزرگوار

    👏🌹🙏

    • صمد قاسملو

      خرداد 4, 1400

      درود و ارادت جناب اصلانی
      سپاسگزارم🌺🌺💐💐🙏🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا