🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار صمد قاسملو

 

قبله گاه دل تویی محراب می خواهم چه کار

غزل

خوانش: 90

سپاس: 1

تعداد نظر: 4

 

نه اشک، نه آن نگاه تو، من ماندم

رباعی

خوانش: 98

سپاس: 4

تعداد نظر: 2

 

جاذبه دارد همیشه چشم هایت،بی گمان

غزل

خوانش: 96

سپاس: 2

تعداد نظر: 2

 

ای عشق تو که بهانه داری ، برگرد

رباعی

خوانش: 256

سپاس: 4

تعداد نظر: 3

 

شهر در سوگ دو تن بود نمی دانستم

خوانش: 201

سپاس: 1

تعداد نظر: 6

 

در فصل خزان به باغ ما می آیند

رباعی

خوانش: 225

سپاس: 1

 

رقص چشمان تو هر قافیه را ریخت به هم

خوانش: 501

سپاس: 2

تعداد نظر: 2

تعداد نقد: 5

 

یا رب به دو تکه نان اسیریم چرا

رباعی

خوانش: 216

سپاس: 2

تعداد نظر: 4

 

گویا در این دنیا همیشه زندگی غم داشت

خوانش: 162

سپاس: 1

تعداد نظر: 2

 

در چشم تو عمریست دل من گیرست

رباعی

خوانش: 165

سپاس: 2

تعداد نظر: 4

 

خزانی زودرس را هرچه باداباد می خواهم

خوانش: 177

سپاس: 3

تعداد نظر: 8

 

مانند تو چشمم گله از من دارد

رباعی

خوانش: 148

سپاس: 3

تعداد نظر: 4

 

کاش می شد بار دیگر حلقه بر در می زدی

خوانش: 413

سپاس: 3

تعداد نظر: 6

تعداد نقد: 2

 

بر زخم زبان مردم عادت کردیم

رباعی

خوانش: 167

سپاس: 1

تعداد نظر: 2

 

ای عشق، دلم هوای باران دارد

رباعی

خوانش: 193

سپاس: 1

تعداد نظر: 2

 

بعد تو لبخند تلخ روزگارم دیدنی ست

خوانش: 225

سپاس: 4

تعداد نظر: 11

 

سلام ای عشق، ای آغاز شب های پریشانی

خوانش: 240

سپاس: 6

تعداد نظر: 6