🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 من بی خبرم هوای این جا ابری ست

(ثبت: 240067) تیر 1, 1400 

 

ای عشق تو که بهانه داری ، برگرد

صد خاطره عاشقانه داری ، برگرد

من بی خبرم هوای این جا ابری ست

تو که خبر از زمانه داری برگرد

#صمد_قاسملو

 

 

 

نظرها
  1. درودتان باد بزرگوار

    زیبا سرودید

    🌺🌺🌺🌺🌺🌺

    • صمد قاسملو

      تیر 6, 1400

      درود و ارادت جناب فتحی
      سپاسگزارم🌺🌺💐💐🙏🙏

  2. سیاوش آزاد

    دی 25, 1401

    سلام تولدتان مبارک

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا