🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قبله گاه دل تویی

(ثبت: 261724) تیر 17, 1402 

 

قبله گاه دل تویی محراب می خواهم چه کار
شب برای دیدنت ، مهتاب می خواهم چه کار

می نوازی با نگاهت ، خانه ی ویرانه را
ساز دل ناکوک و من مضراب می خواهم چه کار

دل جوانه می زند با دیدنت ، در کوچه ها
چشم دل بارانی و من آب می خواهم چه کار

شب گدایی می کنم در شهر ، با رویای تو
دیدنت تاج ست وتخت القاب میخواهم چه کار

بوی تو دیوانه می سازد مرا ، در کوچه ها
بهر مستی من شراب ناب می خواهم چه کار

آرزویم ، شهر میناب است و آن آب زلال
با تو دل سیراب و من میناب می خواهم چه کار

آسمان هم غبطه دارد می خورد اقبال تو
شب طلوعت را ببینم خواب می خواهم چه کار

با تو شورش های دل می خوابد و چشمان تو
ضد شورش باشد و احزاب می خواهم چه کار

#صمد_قاسملو

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. طلعت خیاط پیشه

    تیر 17, 1402

    درود بر شما
    موفق باشید
    💐🌿🍃💐🌿🍃💐🌿🍃

    • صمد قاسملو

      مرداد 20, 1402

      درودها سپاسگزارم🙏🙏💐💐

  2. محمدعلی رضاپور

    تیر 18, 1402

    سلام و درود و خدا قوت

    • صمد قاسملو

      مرداد 20, 1402

      درود و ارادت سپاسگزارم💐💐🙏🙏🙏🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا