🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 جاذبه دارد همیشه چشم هایت،بی گمان

(ثبت: 260987) خرداد 26, 1402 

 

جاذبه دارد همیشه چشم هایت،بی گمان
سیب خواهم شد برایت فصل عاشق پیشه گان

پلک بر هم می زنی آرامش از دل می رود
ای نسیم روح من در شاخه های بی خزان

پهن کن آغوش خود یک سفره ای از جنس دل
جان خود را می گذارم در اسارت،پای آن

من که از این دور ماندن های تو آواره ام
بال و پر تا کی زنم در آسمانت بی امان

خشت خشت جان من دیوار خواهد شد اگر
لحظه ای دعوت کنی بر باغ چشمت هر زمان

من که در افتادنم شکی ندارم،کاش تو
عشق را جاری کنی طوفان بیاید سویمان

#صمد_قاسملو

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (5):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    خرداد 26, 1402

    من که در افتادنم شکی ندارم،کاش تو
    عشق را جاری کنی طوفان بیاید سویمان

    سلام و درود
    چه طوفانی بهتر و زیباتر از طوفان عشق است؟
    از غزل زیبایتان لذت بردم

    در پناه خدا 🌱👌👌👌👌👌👌🌱

    • صمد قاسملو

      خرداد 27, 1402

      درود و ارادت سپاسگزار لطف جناب خراسانی بزرگوار هستم🙏🙏💐💐🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا