🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 یلدا

(ثبت: 7337) دی 1, 1397 
یلدا

با هزاران رنگ زيبا،،رنگ مي بازد خزان

مي دهد جان ،فصل پاييزي ما دامن کشان

 

مي برد ما را به اوج عاشقي،،مي زند لبخند پاک و سادگي ….عشوه دارد چلّه يلدا نشين…..

 

قاصدک شادي کنان،،نسترن بشکن زنان…

نم نم باران به روي شيشه هاااااااااااا آسمان نعره کشان…………………………..

آخر پاييز وقت دلبري ست..مي رسد از راه يلداي سحر

ياد مي آرم تو را اي مهربان………

 

ياد مي آرم تو را،،دختر پاييزي زيباي من..

اي سيه چشم کمان ابروي،،،اي جانان من

 

مي رسد از راه يلداي سحر،،ياد مي آرم تو را

اي مهربان…………………………….

 

غصّه داري اَندرون سينه ات…چون که مي داني زمستان مي رسد

 

ياد مي آرم تو را اي مهربان

ياد مي آرم تووووووووووووووو را

اي :مهربان

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):