🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 یک سر شکسته شد

(ثبت: 247281) اردیبهشت 5, 1401 

یک سر شکست

دُردانه رفت و کوفه پر از ناله شب است
درگیر و دار لحظه هذیانی و تب است

وقتی که فرق فاتح خیبر شکسته شد
این کوچه زیر پای ستوران مرحب است

درمان نشد جراحت مولی و بعد از این
مرهم گذار حادثه ها نیش عقرب است

یک سر شکست و بسی سر به نیزه شد
عهدی نبسته جوهر خون مُرکّب است

این ره به کوی دلبر جانانه منتهی است
هر عاشقی که جان بسپارد مقرب است

۲۳ رمضان ۱۴۰۱

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. اردیبهشت 6, 1401

    با سلام اطاعات و عبادات شما مورد قبول در گاه الهی
    جناب معصومی بزر گوار🌹🌹🌹🌷🌷🌷🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا