🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 یک قطعه از بهشت

(ثبت: 5966) اردیبهشت 18, 1397 

#قطعه_ای_در_بهشت

یک قطعه در بهشت! بنامت مسجل ست

قدری بجنب، این همه آدم معطل ست!

تا کی هوای دود و دم و گرد و خاک را…

در سینه می فشاری؟!این کار مهمل ست

با این همه !!! جنایت اقرار کرده ات …

کارت فقط به بند “ادیبان”، محول ست!

تا زنده ای فقط، قلمت نیش می زند????

قدری بمیر، ور نه سزایت مفصل ست!

پای از گلیم  خویش… فراتر،  نهاده ای…!

بسیار چون تو هست، کمش نیز معضل است

یادم نرفته است زمین خوردن! تو را!!

جنگل بخور! که، کوه و زمین خوار تنبل ست!

بختت بلند بود،! “قضا” با”قدر”، نبود…

پرونده ات سیاه و خطایت مطول ست!

“سرمایه ی نظام”، نبودی که بگذری؛

از این پلی که صد خر دیگر معطل ست!

تا یادمان نرفته بگویم، به نام توست…

یک کوچه در دهات، که از آخر اول ست

گر باغ وخانه نیست تو را، گور خواب شو!

گور تو، مثل خانه ی اعیان، مجلل ست!

خالو کمی به فکر خودت باش، دم مزن!

یک قطعه در بهشت!بنامت، مسجل ست!

۹۵/۱۲/۱۸ مرتکب شدم…<خلو دخو >
#رضـــــازمانیـــــاݩ‌قوژدی

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. موسی عباسی مقدم

    اردیبهشت 20, 1397

    سلام بزرگوار بسیار زیبا وعالی بود موفق باشی

    • رضا زمانیان قوژدی

      اردیبهشت 20, 1397

      درود ها استاد عباسی مقدم

      سپاس از حضورتان و ماشکر از تظر لطفتان.

      مانا باشید

  2. علی احمدی

    اردیبهشت 21, 1397

    بسیار زیبا و قابل تامل و از جمله آثار باب میل من حقیر بی تعارف و داستان و به قول ما زاتان اصل مطلب …چرا که فرصت کم است و فاجعه بس سنگین ….سپاسمندم استاد زمانیان بزرگمهر …درود

    • رضا زمانیان قوژدی

      اردیبهشت 21, 1397

      استاد احمدی بزرگوار

      شرمنده ی الطافتان هستم.

      پیدار و سلامت و عزیز باشید برای همیشه

  3. علیرضا حکیم

    اردیبهشت 21, 1397

    درودها بر شما گرامی

    زیبا سروده اید

    • رضا زمانیان قوژدی

      اردیبهشت 21, 1397

      سلام بر استاد حکیم عزیز دل

      مهرتان پاینده و تابنده.

      نامتان تا ابدیت زنده

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا