🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 یک نکته شنو از ما یاد آور دوران ها

(ثبت: 210542) خرداد 20, 1398 

هر راز درونی را ناگفته بدانی یار
گر عشق جوانی را هر چند که شد اسرار

ای ساکن زیبایی در کوی خراباتی
در دام بلا افتان ما بین بسی اغیار

چون آهوی صحرایی در گیر حوادث هان
درگیر حوادث چون با خوف شوی بیمار

در دِیر مکافاتی بس تجربه ها کردی
در دام بلا ماندی هر چند شدی هشیار

صیّاد به هر کویی سر می کشدش جانا
با تیر بلا آهی پیروز در این پیکار

یک نکته شنو از ما یاد آور دوران ها
آویزه گوشی کن با فهم کنی پندار

حرفی بشنو از ما ای والی تنهایی
با جلوتیان خلوت واحد به میان بسیار

ولی اله بایبوردی

15/ 03/ 1398

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. عظیمه ایرانپور

    خرداد 20, 1398

    درود بر شما
    زیباست
    قلمتان سبز🌿

    • ولی اله بایبوردی

      خرداد 20, 1398

      سلام خانم ایرانپور

      ممنون از حضور سبزتان همراه با نظر لطف تان…

      🌷🌸🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا