🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 053

(ثبت: 4130) خرداد 5, 1396 

چیزی هست که من نمی دانم

چیزی هست که تو نمی دانی

سر مکتوب

راز شگرفی در کار نیست

دیگر از چشم های یکدیگر احساس را نمی خوانیم