🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 …..

(ثبت: 268327) اسفند 22, 1402 

****

آب نمی‌شد یخبندانِ خانه‌ای
که کرکره‌ی پنجره‌اش
آفتاب را
تکه‌تکه کرده‌‌ بود…

***

تا آخرین لحظه
دستت را گرفتم
چه کنم؟
زور مرگ بیشتر بود..‌.

***

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (5):