🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 *

(ثبت: 268908) فروردین 19, 1403 

 

دستم به نوشتن نمی رود
بغضی تاریک
گلوی واژه هایم را گرفته است
و تو تنها از دور مرا به باد نگاه گرفته ای
آنگاه که شعرهایم
یکی یکی می میرند
و چشمهایم به سوگ نشسته اند.
بار حرفایم سنگین است
و سکوت مدام تنهایی ام را پک می زند.

#دنیا_تیموری
۰۳/۱/۱۴

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. حمید گیوه چیان

    فروردین 19, 1403

    درود بر شما بانو تیموری ارجمند
    مثل همیشه زیبا
    قلم و وجودتان سبز و مانا
    شاد و سلامت باشید🌺🌺🌺👏👏👏

  2. دنیا تیموری

    فروردین 19, 1403

    درود و سپاس از نگاهتون🙏
    به مهر خواندید🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا