🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار لیلا دهقانی
لیلا دهقانی

لیلای من

لیلا دهقانی 16 شهریور 1401

 

در وادیِ جنونش، لیلای من الهی…/

غزل

خوانش: 211

سپاس: 3

تعداد نظر: 4

 

نقاب از رخ برافکندی و ممکن شد محال امشب/

غزل

خوانش: 1549

سپاس: 5

تعداد نظر: 11

 

سرد است، کمی شَرر برایم…

خوانش: 264

سپاس: 4

تعداد نظر: 3

 

رفتی و در فراقِ تو سیلِ روانِ اشک…/

دوبیتی

خوانش: 233

سپاس: 6

تعداد نظر: 3

لیلا دهقانی

ماه شوال

لیلا دهقانی 23 اردیبهشت 1400

 

نقاب از رخ بر افکندی و ممکن شد محال امشب

خوانش: 275

سپاس: 1

 

دزدیده در تو می نِگرم، کاش ننگری…/

خوانش: 294

سپاس: 9

تعداد نظر: 8

 

اگرچه عهد شکستی نگارِ دلبندم

خوانش: 478

سپاس: 4

تعداد نظر: 7

 

من از دیارِ نامدارانِ زمانم…

خوانش: 1312

سپاس: 10

تعداد نظر: 22