🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سرد است…

(ثبت: 242372) مهر 28, 1400 

 

سرد است، کمی شَرر برایم…
زآن پیکرِ غرقِ تب بیاور
بهرِ منِ روزه دارِ کویت…
از قندِ لبت رطب بیاور
من را که خُمارِ جامِ وصلم…
یک مستیِ روز و شب بیاور
زَانگورِ لبانِ باده ریزت…
پیمانه ی لب به لب بیاور
خط زن، به صیامِ ماه و سالم
هر ماهِ مرا، رجب بیاور
اسبابِ گناهِ من بِمان و…
بر معصیتم، سبب بیاور

لیلا دهقانی

 

 

 

 

نظرها
  1. سلام عالی بود موفق باشی

  2. درودها بانو قلمتان ماندگاد🌸👌🌸

  3. بانو زیبا بود و دلچسب .
    سپاس

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا