🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 لیلای من

(ثبت: 250873) شهریور 16, 1401 

 

در وادیِ جنونش، لیلای من الهی…/

مجنون و بی قرار و بی پای و سر بگردی/

چون آفتابِ سوزان، در مهر او بسوزی…/

از عشق تب کُنی و همچون شرر بگَردی/

مدهوش و مست و رسوا، در کوی او بمانی…/

گِردِ رُخِ چو ماهَش، شب تا سحر بگَردی/

از عشق او نگیری، یک لحظه صبر و طاقت…/

لیلای من الهی، دیوانه تر بگردی/

 

لیلا دهقانی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طلعت خیاط پیشه

    شهریور 16, 1401

    بسیار زیباست
    🌺🌺🌺🌺🌺🌿

  2. سیاوش آزاد

    شهریور 16, 1401

    سلام
    موفق باشید

  3. طارق خراسانی

    شهریور 17, 1401

    لیلای من الهی، دیوانه تر بگردی

    سلام بر لیلای مهربان

    دیوانه ی خدا شدن اوج دیوانگی ست
    امید این عشق تو را دگرگون تر کند
    در پناه خدا

    🌿🌹🌹🌹🌹🌿

  4. بانو زیبا سرودید .
    قلمتان سبز و روان
    دلتان شاد و لبتان خندان
    سپاس.

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا