🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ماه شوال

(ثبت: 238969) اردیبهشت 23, 1400 

 

نقاب از رخ بر افکندی و ممکن شد محال امشب

که می تابد هلالی روی در روی هلال امشب

نمی دانم کدامین ماه رویت شد که عید آمد

هلالِ ماه ابروی تو یا ماهِ شوال امشب

مرا اطعام کن از شیره ی خرمای لبهایت

که این فطریه همچون شیر ، بر کامم حلال امشب

خبر دادند ما را گوئیا قصد نظر داری

براین رسواترین دلداده ی آشفته حال امشب

گذر کن سوی من ای یار و بی پیمانه مستم کن

از آن لعل لبِ میگون و حُسنِ بی مثال امشب

چه بسیارند مشتاقانِ درگاهت و من را بس…

که دارم با حضورت خاطری خوش در خیال امشب

لیلا دهقانی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا