🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دزدیده در تو می نگرم…

(ثبت: 234635) آذر 27, 1399 

 

دزدیده در تو می نِگرم، کاش ننگری…/
بر چشم های پر عطش و بی قرارِ من/
ترسم میانِ خجلت و مستی عیان شود…/
آشفتگی و وسوسه های خُمارِ من

لیلا دهقانی

 

 

 

 

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    آذر 27, 1399

    🌹🌹🌹🌹💐💐💐💐

  2. طارق خراسانی

    آذر 27, 1399

    سلام

    عالی و زیبا

    لذت بردم
    آفرین

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏🌿

    • لیلا دهقانی

      اردیبهشت 23, 1400

      درود برشما استاد ارجمند، سپاس

  3. جواد مهدی پور

    آذر 27, 1399

    سلام و احترام

    شعر زیبایی از شما خواندم

    زنده باشید به مهر

    بانو دهقانی گرامی

    💐🙏💐

    • لیلا دهقانی

      اردیبهشت 23, 1400

      سلام و احترام شاعر بزرگوار، سپاس

  4. امیر اصلانی

    آذر 27, 1399

    درودها بانو دهقانی
    استادانه سرودید
    دستمریزاد👏👏👏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا