🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی پرستش مددی
تاریخ تولد: 1400/04/27
جنسیت: زن
شهر: تهران
بیوگرافی:
آخرین اشعار پرستش مددی

ڪــوره راه عــاطــفــه

پرستش مددی 30 بهمن 1401

 

بی عشق در تلاطم فردای مبهمیم

غزل

خوانش: 158

سپاس: 4

تعداد نظر: 5

شــهر ســر بــزیــر

پرستش مددی 29 بهمن 1401

 

از داغ باغ خویش به یا هو رسیده ام

غزل مثنوی

خوانش: 120

سپاس: 3

تعداد نظر: 9

جــهان بی شـعـر ، اگـر شـاعـران نــبـودنـد

پرستش مددی 14 بهمن 1401

 

غمخانه ی بغرنج و غزلخانه ی بی شعر

غزل مثنوی

خوانش: 122

سپاس: 0

تعداد نظر: 1

ســایـــه مــهتـــاب

پرستش مددی 13 بهمن 1401

 

قرار بود که احساس بی خطر باشیم

غزل

خوانش: 118

سپاس: 1

تعداد نظر: 1

شراره ے غمهاے بے ڪسی

پرستش مددی 11 بهمن 1401

 

درمانده ام به دام پریشانے خودم

چهارپاره

خوانش: 104

سپاس: 4

تعداد نظر: 3