🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ســایـــه مــهتـــاب

(ثبت: 255770) بهمن 13, 1401 

 

قرار بود که احساس بی خطر باشیم
بنا نبود که از عشق بی خبر باشیم

تو رفتی و من و باران سرود غم خواندیم
برای اینکه غزلزار معتبر باشیم

پس از تو از همه دنیا فقط تشر خوردم
نخواه اینکه دو تا شعر مختصر باشیم

همیشه سایه ی مهتاب در نگاه همیم
قرار بوده که ما دولت هنر باشیم

مرا به باور اندیشه ی ستاره ببر
که هر دو مثل دوتا قوی بی سپر باشیم

هنوز مانده که باران بدون ما برود
چه بهتر است که ما ابر بی خطر باشیم

 

#پرستش_مددی

ParasteshMadadi

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    بهمن 13, 1401

    همیشه سایه ی مهتاب در نگاه همیم
    قرار بوده که ما دولت هنر باشیم

    مرا به باور اندیشه ی ستاره ببر
    که هر دو مثل دوتا قوی بی سپر باشیم

    سلام و درود

    بسیار زیباست
    آفرین

    🌱👌👌👌👌👌👌👌🌱

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا