🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شراره ے غمهاے بے ڪسی

(ثبت: 255674) بهمن 11, 1401 

 

درمانده ام به دام پریشانے خودم
در من سڪوت آینه تفسیر مے شود
از بغض هاے ڪهنه ڪه در من شڪسته اند
آوار بعد زلزله تعبیر مے شود

مے سوزم از شراره ے غمهاے بے ڪسی
عمریست در درون دلم شعله مے ڪشد

این آتشے ڪه از شب ساحل دمیده است
با اشک هاے گرم قلم شعله مے ڪشد

من معبد مقدس غم هاے عالمم
با هر سپیده در گله فریاد مے ….
تنهایے ام ستون غزلهاے دلڪش است
آواره اے ڪه با غزل آباد مے شوم

زخم تمام آینه ها بر تن من است
ایڪاش این قبیله به مقصد نمے رسید
در دشت بیڪران غزلها غرور من
از ابتدا به این غم ممتد نمے رسید

من سایه ے سڪوت زلیخاترین زنم
یوسف ندیده را ڪه ملامت نمے ڪنند
نیلم ڪه در ڪشاڪش مصر آرمیده ام
مثل شڪسته اے ڪه سلامت نمے ڪنند

من بر خلاف موج شنا مے ڪنم ، ولی
اے ڪاش راه چشم تو صعب العبور بود
حالا نشسته ام لب تنهایے خودم
وقتے ڪه چشم هر گره خنده ڪور بود

دلداده ام به دشت غزل هاے ساده ام
عمری ست راه من به بیابان نمے رسد
بگذار سر به شانه ے باران غزل شوم
غمهاے این شڪسته به پایان نمے رسد

 

#پرستش_مددی

ParasteshMadadi

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    بهمن 11, 1401

    سلام و احترام استاد گرامی بانو مددی

    همیشه اشعار نغزتان دل انگیز و لذتبخش ست

    قلم توانمندتان قابل ترحیب و تحسین بر انگیز ست

    زنده باشید به مهر

    💐🙏🙏👏👏👏👏🌹🌸

    شادکام باشید

  2. پروانه آجورلو

    بهمن 11, 1401

    از خنده ی زخمی که گل از خار نشان داد
    با گریه چه حاجت به بیان ست در این باغ
    👌👌👌👌👏👏👏👏

    درود بانو
    قلمتان نویسا🌺💚

  3. طارق خراسانی

    بهمن 11, 1401

    آواره اے ڪه با غزل آباد مے شوم

    سلام و درود بر خانم مددی گرانمهر

    خوشحالم هستی
    الهی ماندگار پاک شوی تا پاک شعرهایت را بخوانیم

    در پناه خدا سلامت باشید 🌱👌👌👌👌👌👌👌🌱

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا