🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار پرستش مددی

 

بی عشق در تلاطم فردای مبهمیم

غزل

خوانش: 159

سپاس: 4

تعداد نظر: 5

 

از داغ باغ خویش به یا هو رسیده ام

غزل مثنوی

خوانش: 121

سپاس: 3

تعداد نظر: 9

 

غمخانه ی بغرنج و غزلخانه ی بی شعر

غزل مثنوی

خوانش: 123

سپاس: 0

تعداد نظر: 1

 

قرار بود که احساس بی خطر باشیم

غزل

خوانش: 120

سپاس: 1

تعداد نظر: 1

 

درمانده ام به دام پریشانے خودم

چهارپاره

خوانش: 107

سپاس: 4

تعداد نظر: 3

 

ظاهرن با خوی سخت باد عادت ڪرده ایم

غزل

خوانش: 94

سپاس: 3

تعداد نظر: 4

 

مثل یک بیقرار دلخسته

چهارپاره

خوانش: 131

سپاس: 7

تعداد نظر: 4

تعداد نقد: 1

 

او شاعر  چشمان من میخواست باشد

چهارپاره

خوانش: 85

سپاس: 7

تعداد نظر: 6

 

گرفته چشم تو نبض زلال باران را

غزل مثنوی

خوانش: 152

سپاس: 8

تعداد نظر: 8

پرستش مددی

شراب اشک

پرستش مددی 18 شهریور 1401

 

شب است و شوق شڪوه شراب چشمانت

غزل

خوانش: 215

سپاس: 6

تعداد نظر: 8

🔥🍁🍂🔥🍁🔥🍂🍁🔥

دنیاے من لبریز از تڪثیر رویاست

غزل مثنوی

خوانش: 217

سپاس: 3

تعداد نظر: 4

 

در چشم هایم جای پای عشق پنهان بود

غزل مثنوی

خوانش: 207

سپاس: 8

تعداد نظر: 7

 

من شعر سکوت خسته ی پائیزم

خوانش: 224

سپاس: 5

تعداد نظر: 4

 

کوهے که در من حرف هاے عشق از بر داشت

غزل مثنوی

خوانش: 223

سپاس: 4

تعداد نظر: 3

 

در غربت من در غروبے سخت و دلگیر

چهارپاره

خوانش: 185

سپاس: 1

تعداد نظر: 1

 

مردم شهری که طوفان بلا را دیده اند

خوانش: 154

سپاس: 1

تعداد نظر: 3

 

قدّیس بی نظیر غزلزار شعر من

غزل مثنوی

خوانش: 341

سپاس: 5

تعداد نظر: 10

 

تنهایی ام محصول اقرار خودم بوده ست

غزل مثنوی

خوانش: 338

سپاس: 3

تعداد نظر: 1

 

رفتی و در خودم فرو رفتم

چهارپاره

خوانش: 210

سپاس: 5

تعداد نظر: 3

 

هرچند از قبیله ی باران بریده ایم

خوانش: 416

سپاس: 4

تعداد نظر: 4