🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار دینا پاکزاد
دینا پاکزاد

آوار

دینا پاکزاد 26 شهریور 1395

رفتی

زمین خوردنم را دید

سپید

خوانش: 490

سپاس: 2

تعداد نظر: 4

دینا پاکزاد

پاییز

دینا پاکزاد 19 شهریور 1395

در پستویی دور از خاطره ها پنهان می شوم

تا یادم برود

سپید

خوانش: 859

سپاس: 4

تعداد نظر: 3

هر شب روی آینه می نویسم دوستت دارم

و عطرت را بر در و دیوار خانه می افشانم

سپید

خوانش: 583

سپاس: 11

تعداد نظر: 18

دینا پاکزاد

سکسکه

دینا پاکزاد 11 فروردین 1395

دستم را که خالی گذاشتی

عجیب ترسیدم

سپید

خوانش: 616

سپاس: 9

تعداد نظر: 4

تعداد نقد: 1

به پای پنجره ی نگاهت

 “دوستت دارم”

سپید

خوانش: 851

سپاس: 11

تعداد نظر: 17

تکه تکه غصه های بی مهری ات را خوردم

یک  دنیا بغض هم رویش!

سپید

خوانش: 1897

سپاس: 10

تعداد نظر: 17

به خیال درو کردن عشق

در سبز بی کران چشمانت “احساس” کاشتم

رباعی

خوانش: 686

سپاس: 9

تعداد نظر: 15

تو که میخندی

به آسمان می رسم

سپید

خوانش: 553

سپاس: 7

تعداد نظر: 17

اسفند احساس را که بالا بروم

می رسم به بهار دستانت

سپید

خوانش: 736

سپاس: 11

تعداد نظر: 12

من که هیچ….

کفش های جفت شدنمان را که پاره کردی

سپید

خوانش: 2069

سپاس: 11

تعداد نظر: 13