🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ماه من

(ثبت: 748) بهمن 18, 1394 
ماه من

تو که میخندی

به آسمان می رسم

ابرها گریه می کنند

ماه من زیباتر است

نظرها 17 
  1. طارق خراسانی

    بهمن 19, 1394

    سلام دینا خانم

    چقدر زیبا و لطبف و چه تصویر ماهی!!

    در پناه خدا شاد زی

  2. زهرا حقیقی

    بهمن 19, 1394

    سلام خانوم  پاکزاد

    چقد شعر و تصویر دلنشینن.

    موفق باشید

  3. رضا جوکار

    بهمن 19, 1394

    یک قرص ماه

    یک آسمان ستاره را تا صبح بیدار نگه می دارد

    سلام و عرض ادب خواهر گرانقدر

    برای شناسایی شعر سپید اول باید شعریت آن را یافت.  و باید از لحاظ ساختار منسجم و در معنا عصاره و شیره و جان کلام یک اندیشه و احساس باشد … 

    این سروده شما را ضعیف دیدم جای ویرایش دارد

    ببخش که با صراحت نظرم را بیان کردم

    موفق باشید

    • دینا پاکزاد

      بهمن 19, 1394

      سلام آقای جوکار

      یعنی شعرم بد بود؟

      خب حالا چیکار کنم؟آخه من خب تازه کارم

      مرسی که خوندین

  4. سمانه تیموریان

    بهمن 19, 1394

  5. اله یار خادمیان

    بهمن 19, 1394

     درود و سلام موفق  باشی عزیز

  6. عسل رادمنش

    بهمن 19, 1394

    سلام خانوم خانوما.خوبی؟

    خیلی لطیف و بامزه بود

    امروز به خاطر تو برف باریدها.آسمون میخواست ثابت کنه که ابرا واقعنی حسودی تورو میکنن

    آفرین گل من

    • دینا پاکزاد

      بهمن 20, 1394

      سلام عسل

      خودت خوبی؟پس چی؟ یه همچین آدمی ام من.خوشت اومد؟

      میخوای این دفه یه چیزی بنویسم طوفان به پا بشه؟

      عزیزمی

  7. سوگند صفا

    بهمن 19, 1394

    سلااااام عزیزم ….کوتاه قشنگ و خووووبی بوپ احسنت…..موفق باشی..‌..با عسل خانوم هم موافقم….چون اینجا هم حسابی برف اومده امروز…

    یاحق

    • دینا پاکزاد

      بهمن 20, 1394

      سلام سوگندجون

      خیلی ممنون.پس من ناخواسته باعث خیر و برکت شدم

      دستت درد نکنه.مرسی از مهربونیت

  8. فرهنگ باریکانی

    بهمن 22, 1394

  9. نگار حسن زاده

    بهمن 23, 1394

    سلام خانووووم

    خوبی؟

    آفرین آفرین همینطوری پیش بری سدا همه پر میشن

    دستت درد نکنه

    فقط این دفه برفشو بیشتر کن

    می دوستمت

  10. اسماعیل علیخانی

    بهمن 26, 1394

    سلام و آفرین بر احساس شما

    موفق باشید