🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 فریاد

(ثبت: 847) بهمن 30, 1394 
فریاد

تکه تکه غصه های بی مهری ات را خوردم
یک  دنیا بغض هم رویش!
.

.

.

بین خودمان بماند
کسی نمیداند

چرا بعد از تو
فقط فریاد بالا می آورم

نظرها 17 
  1. ابراهیم زحمت کش

    اسفند 1, 1394

    درود و دست مریزاد بانو!

  2. رضا جوکار

    اسفند 1, 1394

    دریا

    تنها تکرار قطره اشکی است

    در نبودنت

    از چشمانم چکید

    سلام و درود خواهر شاعرم

    دست مریزاد

    قسمت دوم سروده ات را پسندیدم

    اما قسمت اول احتیاج به ویرایش دارد

    در سطر دوم(هم رویش) اشتباه است

    اشک را می ریزند نه می خورند

    موفق باشید و شاد

    • دینا پاکزاد

      اسفند 2, 1394

      سلام

      ممنونم.بله فرمایش شما درسته.حکایت ""مال مردم خوری و یه لیوان آب هم روش"" بود دیگه!ولی فرمایش شمارو خوندم و ویرایشش کردم وبه جای یک دریا اشک نوشتم یک دنیا بغض

      خیلی خیلی ممنون از نقد و  راهنمایی تون.تشکر

  3. سوگند صفا

    اسفند 1, 1394

    سلام و درود

    نه…به به

    نه…به به

    خیلی خوشم اومد…

    آفرین..

    موفق و سربلند باشی یااحق

  4. محمد علی شریفی

    اسفند 1, 1394

    درود و عرض ادب

    به زیبایی می سرایید

    درپناه خدا

  5. حمیدرضا نادری

    اسفند 1, 1394

    درود خانم پاکزاد بسیار عالی بود

  6. نگار حسن زاده

    اسفند 1, 1394

    سلام دینا جان

    گل دختر جوری جیغ زدی که صدات از اصفهان اومد رفت از شمال دور زد برگشت رسید تهران

    حالا چرا عصبانی میشی؟

    مگه دست عسل بهت نرسه

    خیلی عالی بود

    آفرین عزیزم

    • دینا پاکزاد

      اسفند 2, 1394

      سلام خانوم خانوما

      مگه دستم بهت نرسه!

      این جیغم بود بذار بیام تهران بذا بیاااام.دارم برات

      .

      .

      .

      .

      .

      الکی مثلا من از دستت عصبانی ام

      خب چه کنم؟تو واقعیت که جرئت ندارم

      چرا نوشتی مگه دست عسل بهت نرسه؟ یکی میخواد دستش به خود عسل برسه که چن روزه نیست و معلوم نیس چیکار میکنه

  7. درود بر شما

  8. بهناز علی زاده

    اسفند 2, 1394

    درود بر شما زیباست

  9. اسماعیل علیخانی

    اسفند 2, 1394

    سلام وآفرین بر شما