🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کفشدوزک ها…

(ثبت: 593) دی 30, 1394 
کفشدوزک ها…

من که هیچ….

کفش های جفت شدنمان را که پاره کردی

دنیای کفشدوزکها هم

به انتها رسید….

دینا پاکزاد

نظرها 13 
  1. سمانه تیموریان

    بهمن 1, 1394

  2. سوگند صفا

    بهمن 1, 1394

    سلااااام و درود

    و خوش آمد…..

    کوتاه زیبااااایی…

    موفق باشین 

    یاحق

  3. نگار حسن زاده

    بهمن 2, 1394

    سلام دینای من

    خوش اومدی عزیزم

    و سپاس که امدی

    مثل همیشه عالی بودی وهستی

    امیدوارم لحظات شیرینی رو به همراه اعضای خوب و مهربان و شاعرمون در سایت داشته باشی

  4. عسل رادمنش

    بهمن 2, 1394

    به به دینای گل خودمون

    منم خیرمقدم بگم؟

    خوش اومدی

    خیلی قشنگ بود

    آفرین

    • دینا پاکزاد

      بهمن 4, 1394

      سلام عسل جونم.آره خیرمقدم بگو.مرسی عزیزجونم

  5. درود

    پریسکه زیبایی بود

  6. اسماعیل علیخانی

    بهمن 11, 1394

    سلام و آفرینها بر شما

    موفق باشید

  7. ابراهیم زحمت کش

    بهمن 20, 1394

    درود بسیار . زیبا خواندم .زهی!

  8. محمد علی شریفی

    بهمن 26, 1394

    درود 

    زیبا بود

  9. ابراهیم زحمت کش

    فروردین 21, 1395

    درود و احسنت بانو!​زیبا سرودید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا