🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تو اینجا بودی

(ثبت: 1164) فروردین 20, 1395 
تو اینجا بودی

هر شب روی آینه می نویسم دوستت دارم

و عطرت را بر در و دیوار خانه می افشانم

تا صبح که با انبوه رویا و دلتنگی چشم باز می کنم

به دلم بگویم

تو اینجا بودی