🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی حمید گلی زاده
تاریخ تولد:
جنسیت: مرد
شهر:
بیوگرافی:
آخرین اشعار حمید گلی زاده

قاتل عشق

حمید گلی زاده 20 شهریور 1401

 

قلم دارم به دستم تا نویسم

شعرنو-نیمایی

خوانش: 131

سپاس: 2

تعداد نظر: 4

مَسلَکِ عشق

حمید گلی زاده 29 مرداد 1401

 

لحظه ای گَر زِ تو من دَم نزنم می میرم

غزل

خوانش: 135

سپاس: 4

تعداد نظر: 6

حسرتِ وصل

حمید گلی زاده 20 مرداد 1401

 

روزِگاریست دلم پُر زِ نیازِ تو شده

غزل

خوانش: 131

سپاس: 2

زندگیم باد حلالت

حمید گلی زاده 05 مرداد 1401

 

گَر نیست میسر که رسم من به وصالت

غزل

خوانش: 132

سپاس: 0

تعداد نظر: 1

دمادم بخواهمت

حمید گلی زاده 03 مرداد 1401

 

تو همانی که دَمادَم زِ خدا خواست دلم

غزل

خوانش: 190

سپاس: 2

تعداد نظر: 5