🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی فرزانه محمدپور
تاریخ تولد:
جنسیت: زن
شهر: مسکو
بیوگرافی:

علاقمند به زبان و فرهنگ و آثار باستانی ایران .

آخرین اشعار فرزانه محمدپور

کوزه گر مهربان مادر

فرزانه محمدپور 21 دی 1401

 

وقتی به نام مادر خواندیم مشق دل را

مثنوی

خوانش: 104

سپاس: 4

تلخ و شیرین زندگی

فرزانه محمدپور 18 دی 1401

 

نبات و حاجت دل حل شود به دست زمان

چهارپاره

خوانش: 77

سپاس: 4