🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی اميرحسين آقاطاهر
تاریخ تولد:
جنسیت: مرد
شهر:
بیوگرافی:

شاعر و ترانه سرا
نويسنده مجموعه ي علي الحساب از نشر شاني
و مجموعه"كنارت هر كجا باشم كمي عاليتر از خوبم"از نشر فصل پنجم
ايدي اينستاگرام
@amirhossein_aghataher

آخرین اشعار اميرحسين آقاطاهر

درس

اميرحسين آقاطاهر 09 اسفند 1401

 

آمار ميدادي به هر كي كه دلت ميخواست

ترانه

خوانش: 129

سپاس: 2

تعداد نظر: 3

رمان

اميرحسين آقاطاهر 08 اسفند 1401

 

براي قصه ي پر درد “پيرمرد و دريا”يش

ترانه

خوانش: 171

سپاس: 2

تعداد نظر: 3

ضلع

اميرحسين آقاطاهر 07 اسفند 1401

 

تو شبيه شروع سيگاري

ترانه

خوانش: 150

سپاس: 3

تعداد نظر: 2