🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 در این رویای شیرین

(ثبت: 257726) فروردین 6, 1402 

 

آنگاه که در خود و خانه تنها می شوم
سرگردانی در کویر سکوت را مانم
که فقط بتو می اندیشد
به لبخند مهربانانه ات
به نگاه نوازشگرانه ات
بناگاه درین سکوت دوست داشتنی
در این رویای شیرین
صدای شکستن غمگینانه ای
رویایم را به تلخی می کشد
میدانم تو آنقدر مهربان و حساسی که
صدای شکستن دلم را می شنَوی
قطره های روی گونه ام
چه غریبانه
بیاد هم بودن را
باز می گوید !!!

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. علی زمان خانمحمدی

    فروردین 7, 1402

    بسیار زیبا و حزین بود زنده و پاینده باشید

  2. شیدا شهبازی

    فروردین 8, 1402

    سلام‌و احترام
    غمین و زیبا
    🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا