🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خیالم پوچ واهی بود

(ثبت: 257705) فروردین 6, 1402 

 

مانده است با من دلی تنها
اسیر تو
در این سردابۀ وحشت و تنهایی
در این کاشانۀ غربت
در این پس کوچه های ظلم و استبداد
و بعد از این همه تنهایی و رنج و عذاب و ناله و …فریاد
در این شب های بی مهتاب.
کزدر و دیوار و بام و آسمانش
درد می بارد
و شهد خنده هایش زهر خندی تلخ
و من اینجا…
به سان کولی ولگرد بی سامان
یقین دارم
شبی از چشم های سبز بی روح ات
برای قلب مجروحم
قصاصی سخت می گیرم
چرا؟…
آخر چرا با من چنین کردی؟
که بعد از رفتن ات حسرت به دل ماندم…
که یک بار دگر از صورتت یک بوسه بر چینم.
ولی رفتی و بعد از رفتن ات
خورشید از اینجا رفت
و شب با روز یکسان شد
و من اینجا…
میان وحشت و تنهایی شب های بی مهتاب؛
در این کاشانۀ غربت به جا ماندم
و قبل از رفتن ات من با صدایی صاف می گفتم؛
که بعد از رفتن ات
این زندگی را با امیدی تازه می سازم
چونان رودی خروشان کز پی دریا براه افتد…
خیالم پوچ و واهی بود…
خیالم پوچ و واهی بود .

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. برهان جاوید

    فروردین 6, 1402

    درود بر شما
    زیبا و خواندنی
    🌹🌹🌹

    • کتایون رها

      فروردین 6, 1402

      سلام گرامی شاعر ارجمند
      به صفحه محقرم خوش آمدید 🌺
      زیبا بین هستید . متشکرم 🌺🌺

  2. محمدعلی رضاپور

    فروردین 6, 1402

    سلام و درود و خدا قوت
    خوب است که در این سایت هم هستید.

    • کتایون رها

      فروردین 6, 1402

      سلامم را پذیرا باش 🌺
      آری در اینجا هم از اساتید می آموزم
      بخصوص از استادی چون جنابعالی
      فراموش نشدنی هستید 🌺🌺

  3. علی زمان خانمحمدی

    فروردین 6, 1402

    درودها ارجمند و کرانمایه بسیار زیبا بود زنده و پاینده باشید

    • کتایون رها

      فروردین 6, 1402

      با درودهایم پاک 🌺
      سپاس بیکران استاد گرامی
      زیبا بین هستید و مهربان از حمایت جنابعالی
      ممنون و متشکرم
      روزگارتان خوش باد 🌺🌺

  4. مدینه ترکاشوند

    فروردین 6, 1402

    درود ها مه جبین بانوی عزیز
    عااالی قلمتان نویسا

    • کتایون رها

      فروردین 6, 1402

      با سلامی اهورایی 🌺
      مهربانوی شاعر و مهربان چه بزرگوارانه
      به تشویق بنده پرداخته اید !!
      روزگارتان خوش و خرم باد 🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا