🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی ارشیا فارسی
تاریخ تولد: 13750211
جنسیت: مرد
شهر: اراک
بیوگرافی: ارشیا فارسی هستم شاعر شعر نو ، سپید ، غزل و ترانه
آخرین اشعار ارشیا فارسی

کوه سکوت

ارشیا فارسی 27 خرداد 1395

از دود ، سیگار بلند میشود

از خنده هایم ، اشک میریزد

سپید

خوانش: 526

سپاس: 3

تعداد نظر: 4

بهار

ارشیا فارسی 17 خرداد 1395

اول سال است و من بی اختیار 

به تماشای بهار میشینم 

شعرنو-نیمایی

خوانش: 397

سپاس: 1

تعداد نظر: 1

مهربانو

ارشیا فارسی 06 خرداد 1395

هیچ می دانی ک از جان لذیذ سیرم تو کردی؟

در آغاز جوانی این چنین پیرم تو کردی؟

خوانش: 589

سپاس: 2

تعداد نظر: 2

تئوری احمقانه

ارشیا فارسی 02 خرداد 1395

تئوری احمقانه ی روز ، با شب بخیر های فِیک

از قربون صدقه ی رفیق ، تا فحش پشت هر بِیت

خوانش: 395

سپاس: 5

تعداد نظر: 6

مرگی دوباره

ارشیا فارسی 28 اردیبهشت 1395

با مرگی دیگر خود را امتحان خواهم کرد

چون هربار که مردم

سپید

خوانش: 488

سپاس: 3

تعداد نظر: 3