🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تئوری احمقانه

(ثبت: 1534) خرداد 2, 1395 

تئوری احمقانه ی روز ، با شب بخیر های فِیک
از قربون صدقه ی رفیق ، تا فحش پشت هر بِیت
 

خداحافظی های بی فکرت ، دوستت دارم های با منت
تا رفتن به فکر برگشتن ، تا هزار پشیمانی و فحش با حسرت
 

از نقطه چین ها ی ته هر خط ، تا حرف دل های بی پایان
یه قطره اشک ریختم روی ، آن وجدان خاموش ته سیگار
 

نظرها
  1. مينا امينی

    خرداد 3, 1395

    تصاویر زیبایی داشت

    مرحبا

  2. سوگند صفا

    خرداد 3, 1395

    سلااااام جناب فارسی

    واقعا زیباست

    اما…

    من قالب شعرتونو نگرفتم‌چیه…

    ولی واقعا کلمات زیبایی داشت

    موفق باشین

    یاحق

    • ارشیا فارسی

      خرداد 3, 1395

      سلام ممنونم  از توجهتون به اشعارم و مرسی  برای نظرات موثر و سازندتون
      حقیقتا من خودم قالب این سبک شعرو نمیدونم چیه ، خیلی کلاسیک و سادس 
      ولی این سبک شعر جدیدا زیاد شنیدم

  3. سحر جهانی

    خرداد 3, 1395

    سپاس 

        

  4. سلام

    حس اثرتون زیباست و صمیمی و طبعا مخاطبرو با خودش همراه می کنه.

    قالب غزل از قالب های شعر کلاسیک پارسیه که دارای وزن عروضی و شکلی خاص در چینش قافیه است.  

     اثر زیبای شما این مشخصه  ها رو نداره و طبعا عنوان غزل رو نمیشه در موردش به کار برد.

    برقرار باشید

  5. طارق خراسانی

    خرداد 3, 1395

    سلام و درود

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا