🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مرگی دوباره

(ثبت: 1498) اردیبهشت 28, 1395 

با مرگی دیگر خود را امتحان خواهم کرد
چون هربار که مردم
نفس کشیدن را طور دیگری امتحان کردم ،
و هر دفعه دوباره زندگی کردن را بلد شدم …

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اردیبهشت 29, 1395

    با سلام و درود

  2. سوگند صفا

    اردیبهشت 29, 1395

    سلااااااام….
    مرحباااااا
    جناب فارسی دس مریزاد…

    منکه کلا عاشق سپید هستم….

    برقرار باشین
    یاحق

    • ارشیا فارسی

      خرداد 3, 1395

      سلام و  درود خدمت شما ادیب عزیز . 
      ممنونم از لظف بسیارتون 

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا