🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مهربانو

(ثبت: 1569) خرداد 6, 1395 

هیچ می دانی ک از جان لذیذ سیرم تو کردی؟
در آغاز جوانی این چنین پیرم تو کردی؟

نبینند این دل و چشمم ب جز سرما و زردی
ب اسرار تو و عشقت،ببین،خیرم تو کردی؟

کاش ب رمز آن جهان چشم هایت دست یازم
ک بر فن سُرایش آمدی چیرم تو کردی

شناختم با نوای پلک هایت، کنون خنیاگری را
در اصوات سکوت بی صدایت،بم و زیرم تو کردی

من نمی دانم ک این نغمه سرایی از کجا می آیدم
مهربانو،گر منم شاعر گر منم عاشق،درگیرم تو کردی

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    خرداد 7, 1395

  2. سوگند صفا

    خرداد 9, 1395

    جناب فارسی

    سلاااااام

    حیف این قلم نیست!!!؟

    چرا‌وزن رو رعایت نمیکنین

    تا بیشتر و بیشتر زیبا بشه….‌‌‌

    موفق باشین

    یاحق

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا