🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کوه سکوت

(ثبت: 1745) خرداد 27, 1395 

از دود ، سیگار بلند میشود
از خنده هایم ، اشک میریزد
از شادی هایم ، غم می بارد
و این موج از غم
از من کوهی از سکوت را ساخته است …
#ارشیا_فارسی

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    خرداد 28, 1395

    درود بر جناب  فارسی

  2. زهره خسروی

    خرداد 28, 1395

    سلام جناب فارسی

    زیباست

  3. سوگند صفا

    خرداد 29, 1395

    سلام جناب فارسی..

    زیباست…

    خیلی…

    طاعات تون قبول

    یاحق…..

  4. درود بر شما 

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا