🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار ارشیا فارسی

از دود ، سیگار بلند میشود

از خنده هایم ، اشک میریزد

سپید

خوانش: 534

سپاس: 3

تعداد نظر: 4

ارشیا فارسی

بهار

ارشیا فارسی 17 خرداد 1395

اول سال است و من بی اختیار 

به تماشای بهار میشینم 

شعرنو-نیمایی

خوانش: 406

سپاس: 1

تعداد نظر: 1

هیچ می دانی ک از جان لذیذ سیرم تو کردی؟

در آغاز جوانی این چنین پیرم تو کردی؟

خوانش: 600

سپاس: 2

تعداد نظر: 2

تئوری احمقانه ی روز ، با شب بخیر های فِیک

از قربون صدقه ی رفیق ، تا فحش پشت هر بِیت

خوانش: 405

سپاس: 5

تعداد نظر: 6

ارشیا فارسی

مرگی دوباره

ارشیا فارسی 28 اردیبهشت 1395

با مرگی دیگر خود را امتحان خواهم کرد

چون هربار که مردم

سپید

خوانش: 495

سپاس: 3

تعداد نظر: 3

ارشیا فارسی

اول و آخر

ارشیا فارسی 21 اردیبهشت 1395

از اول

همه چیز سرجایش بود

سپید

خوانش: 787

سپاس: 5

تعداد نظر: 4

ارشیا فارسی

باران 2

ارشیا فارسی 19 اردیبهشت 1395

دلگیر نشو آسمان

نبارلعنتی ، اشک نریز

سپید

خوانش: 393

سپاس: 10

تعداد نظر: 8

ارشیا فارسی

منکه گفتم

ارشیا فارسی 15 اردیبهشت 1395

منکه گفتم تو بیایی با کسی کاری نیست

چون درختی که تنش 

سپید

خوانش: 506

سپاس: 9

تعداد نظر: 5

ارشیا فارسی

مرگ

ارشیا فارسی 13 اردیبهشت 1395

دستهایم را به طنابت می سایَم

طنابی که سیم خاردار است

سپید

خوانش: 379

سپاس: 6

تعداد نظر: 1

ارشیا فارسی

بی مهابا

ارشیا فارسی 10 اردیبهشت 1395

به همه ی نبودن هایت

به همه ی دروغ ها و رفتن هایت 

سپید

خوانش: 616

سپاس: 9

تعداد نظر: 6

ارشیا فارسی

ببخش بانو

ارشیا فارسی 05 اردیبهشت 1395

ببخش بانو

اگر روزی ناخواسته دلت را شکستم

سپید

خوانش: 887

سپاس: 8

تعداد نظر: 3

ارشیا فارسی

خوی تند

ارشیا فارسی 03 اردیبهشت 1395

همینک 

قلمم خوی تندی به خود گرفته است 

سپید

خوانش: 464

سپاس: 5

تعداد نظر: 4

ارشیا فارسی

حسرت

ارشیا فارسی 01 اردیبهشت 1395

هیچ نمیدانم دلم را 

حسرت فردای چیست 

سپید

خوانش: 545

سپاس: 5

تعداد نظر: 3

ارشیا فارسی

ویرانی

ارشیا فارسی 27 فروردین 1395

تصدیق کن

پلکی بزن تا زمین بلرزد

سپید

خوانش: 506

سپاس: 7

تعداد نظر: 4

یک روز بیا پیشم

دستم را بگیر

سپید

خوانش: 634

سپاس: 11

تعداد نظر: 3

ارشیا فارسی

خنده

ارشیا فارسی 25 فروردین 1395

خنده ای پوشالی 

از جنس یخ

سپید

خوانش: 491

سپاس: 9

تعداد نظر: 5

ارشیا فارسی

موهای تو

ارشیا فارسی 24 فروردین 1395

اولین بار بود 

که بین من و کاغذ و قلمم

سپید

خوانش: 502

سپاس: 11

تعداد نظر: 11

صدای پای آمدنم به قلبت را فهمیدی 

اما رفتنم را نه … 

سپید

خوانش: 851

سپاس: 14

تعداد نظر: 9

ارشیا فارسی

سوگند

ارشیا فارسی 20 فروردین 1395

من همانم 

که به تو سوگند خورد میماند 

سپید

خوانش: 1592

سپاس: 6