🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار فاطمه صابر

چند روزی ست

 که عاشق شده ام

شعرنو-نیمایی

خوانش: 424

سپاس: 6

تعداد نظر: 5

ماه نگاهم می کند

خاک بستر می گستراند

سپید

خوانش: 551

سپاس: 11

تعداد نظر: 19