🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ماه نگاهم می کند…

(ثبت: 1436) اردیبهشت 21, 1395 
ماه نگاهم می کند…

ماه نگاهم می کند

خاک بستر می گستراند

شاخه ها آغوش می گشایند

و باد

عطر بوسه هایت را به دشت می بخشد…

من،

در دشت چشمانت پرواز می کنم

و شاعرانه در آغوش باد خواهم رفت

خاک بستر می گستراند

شاخه ها آغوش می گشایند

و ماه،

نگاهم می کند…