🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی قاسم پیرنظر
تاریخ تولد:
جنسیت: مرد
شهر:
بیوگرافی:
آخرین اشعار قاسم پیرنظر

جوانی بود و من ..؟

قاسم پیرنظر 17 اردیبهشت 1403

جوانی بود ومن ..؟

در این دنیا که سرتاپا فریبه.؟

غزل

خوانش: 9

سپاس: 2

تعداد نظر: 1

از آینه پرسیدم ..؟

قاسم پیرنظر 16 اردیبهشت 1403

از آینه پرسیدم

غزل

خوانش: 16

سپاس: 1

فاصله ها …

قاسم پیرنظر 13 اردیبهشت 1403

فاصله ها …

این فاصله هایی که میان من و من هاست

غزل

خوانش: 27

سپاس: 3

تعداد نظر: 2

فاصله ها …

قاسم پیرنظر 12 اردیبهشت 1403

فاصله ها …

این فاصله هایی که میان من و من هاست

غزل

خوانش: 30

سپاس: 1

دلتنگ توأم

قاسم پیرنظر 02 اردیبهشت 1403

دلتنگ توام

ای بی خبر ازمن که می آلوده ومستی

مثنوی

خوانش: 36

سپاس: 3