🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین نوشته های علیرضا حکیم

سلام دوستان

مدّتی این سوال برایم پیش اومده ، با اینکه سایت شعر پاک بهترین شعرا را دارد چرا از آنها بهره نمی گیریم ؟ شعرشان را نمی خونیم گاهی اشعارخوب حتی یک بازدید کننده ندارند مشکل چیست ؟

خوانش: 817

سپاس: 8

تعداد نظر: 11