🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار علیرضا حکیم

مقام قلم

قلم از درد انسان می نویسد

مثنوی

خوانش: 291

سپاس: 6

تعداد نظر: 10

 

به آب و رنگ مانند بهاری

دوبیتی

خوانش: 223

سپاس: 9

تعداد نظر: 14

 

شب یلدا شب شادی و شوره

دوبیتی

خوانش: 299

سپاس: 5

تعداد نظر: 10

علیرضا حکیم

ماه منیر

علیرضا حکیم 10 شهریور 1398

ای دختر معصوم که در بطن کویری

چون ماه درخشنده و چون مشک و عبیری

خوانش: 431

سپاس: 11

تعداد نظر: 19

تعداد نقد: 2

نیروهای جهادی

جهادی ها چنان خوبند و شیرینند

خوانش: 681

سپاس: 5

تعداد نظر: 16

تعداد نقد: 2

علیرضا حکیم

قاصدک

علیرضا حکیم 09 مرداد 1398

به دست قاصدک دادم پیامی

که پیشت آورد بعد از سلامی

دوبیتی

خوانش: 338

سپاس: 7

تعداد نظر: 14

فرزند کعبه بود و،محبوب مسلمین است

“آیین مهر ورزی با نام او عجین است”٭

خوانش: 373

سپاس: 10

تعداد نظر: 15

تعداد نقد: 2

 

ای شهر ترکش خورده از بیداد،خرّمشهر

خوانش: 318

سپاس: 3

تعداد نظر: 8

طاقت من طاق شد تا این حسن گوید: الو

او به من یعنی ترامپ بد دهن گوید: الو

خوانش: 229

سپاس: 5

تعداد نظر: 12

علیرضا حکیم

سیب

علیرضا حکیم 09 اردیبهشت 1398

از درخت مهربانی سیب چیدی بهر من/

هر زمان سیبی ببینم یادی از تو می کنم/

تک بیت

خوانش: 518

سپاس: 5

تعداد نظر: 4

علیرضا حکیم

سرباز

علیرضا حکیم 06 اردیبهشت 1398

این اشعار برای سربازی که در حمله ی تروریستی رژه اهواز فداکاری کرد سروده شد

شجاع و افتخار سرزمینی

دوبیتی

خوانش: 557

سپاس: 3

تعداد نظر: 4

علیرضا حکیم

ای سیل

علیرضا حکیم 27 فروردین 1398

بر خرد و کلان رحم نکردی ای سیل

با سایه ی خود هم به نبردی ای سیل

رباعی

خوانش: 407

سپاس: 5

تعداد نظر: 10

پی دانش همه عمرش فنا شد

تمام ثروتش باد هوا شد

دوبیتی

خوانش: 179

سپاس: 7

تعداد نظر: 12

به دور از غصّه و غم بود آنروز

حضور فاصله کم بود آنروز

بحر طویل

خوانش: 367

سپاس: 7

تعداد نظر: 8

تعداد نقد: 3

دلم مجنون و بیمار حسینه

و تا روز ابد یار حسینه

بحر طویل

خوانش: 190

سپاس: 5

تعداد نظر: 6

علیرضا حکیم

بی بهار

علیرضا حکیم 18 شهریور 1397

کجا در جیب او پول و دلار است

برای نان شب در انتظار است

دوبیتی

خوانش: 479

سپاس: 5

تعداد نظر: 8

علیرضا حکیم

ستایش

علیرضا حکیم 19 خرداد 1397

خدایا ای که رحمان و رحیمی

پر از جودی توانا و حکیمی

مثنوی

خوانش: 488

سپاس: 6

تعداد نظر: 11

علی یعنی ترازوی عدالت

شجاعی جان نثار و با اصالت

دوبیتی

خوانش: 627

سپاس: 9

تعداد نظر: 14

بلندای غزل هستی به روی بیستون عشق

چو نامت بر زبان افتد شود شوری درون عشق

بحر طویل

خوانش: 379

سپاس: 4

تعداد نظر: 6

میان جبهه ها ایثار جان کرد

خیال او سفر در کهکشان کرد

دوبیتی

خوانش: 505

سپاس: 2

تعداد نظر: 4