🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 یلدا مبارک

(ثبت: 234673) آذر 28, 1399 

 

شب یلدا شب شادی و شوره
بساط شادمانی جور جوره

بگو از خاطرات خوب و شیرین
که امشب نوبت شعر و سروره

********
کجا رفت آن صفای کودکانه
فضای شور و شوق عاشقانه

نشستن در کنار کرسی عشق
چشیدن شعر و نوشیدن ترانه

#علیرضا حکیم

 

 

 

 

نظرها 10 
  1. طارق خراسانی

    آذر 28, 1399

    سلام

    چهار پاره های شیرین و زیبایی ست
    بدون شک روزی ورد زبانها خواهد شد
    یلدای تان مبارک

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👌🌿

    • علیرضا حکیم

      آذر 29, 1399

      درودها جناب استاد طارق
      چهار پاره نیستند دوبیتی اند بسیار ممنونم از نظر و حضور سبزتان
      مهرت جاودانه باد

  2. حسین شیرکوند

    آذر 28, 1399

    🌹🌸🌺🌹🌸🌺🌹

  3. علی معصومی

    آذر 28, 1399

    🌿🌿👏👏👏👏🌹
    بسیار زیباست

    • علیرضا حکیم

      آذر 29, 1399

      درود جناب معصومی
      بسیار ممنون
      مانا باشید

  4. مدینه ترکاشوند

    آذر 28, 1399

    درود بر شما شاعر گرانبها
    رقص قلمتان ستودنیست لذت بردم
    یلدایتان پیشاپیش مبارک
    🌻🍁🌻🍁🌼

    • علیرضا حکیم

      آذر 29, 1399

      درود بانو
      سپاس از حضورتان
      در پناه حق

  5. پاینده باشی استاد عزیز🌷🌷🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا