🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نور علیٰ نور

(ثبت: 237922) فروردین 20, 1400 

 

به آب و رنگ مانند بهاری
زلال و بی‌ریا چون چشمه‌ساری

شوی با روسری نور علیٰ نور
تو که بانوی خوب روزگاری

 

 

 

 

نظرها 14 
  1. مدینه ترکاشوند

    فروردین 20, 1400

    رقص قلمتان ستودنیست
    هزاران درود
    🌼🍁🌸🌹

    • علیرضا حکیم

      فروردین 21, 1400

      سلام بانو
      ممنونم از شما
      لطفتان همیشگی

  2. محمدعلی رضاپور

    فروردین 20, 1400

    سلام و درود
    🌹🌹🌹

  3. کبری محمدی

    فروردین 21, 1400

    سلام
    زیبا سرودید
    سپاس
    🌹🌺🌹🌺🌹

    • علیرضا حکیم

      فروردین 21, 1400

      درودها بر شما بانو
      سپاس فراوان

  4. طارق خراسانی

    فروردین 22, 1400

    سلام و درود بر استاد حکیم عزیز

    بسیار زیباست

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏🌿

    • علیرضا حکیم

      فروردین 22, 1400

      سلام و عرض ادب استاد طارق عزیز
      خوشحالم از حضور ارزشمندتان
      باشید به سلامت انشاالله

  5. علی معصومی

    فروردین 22, 1400

    سلام و عرص ارادت
    جناب حکیم عزیز
    ◇◇◇
    🌿🌹🌿🌹🌿🌹🌿

    در پناه خدا

    • علیرضا حکیم

      فروردین 22, 1400

      ممنونم جناب معصومی عزیز
      سپاسگزار حضور سبزتان

  6. مینا یارعلی زاده

    فروردین 23, 1400

    درودها🌹🌹🌹

  7. نسرین حسینی

    خرداد 3, 1400

    درود برشما جناب حکیم گرامی
    قلمتون مانا 🌺🍃🌺🍃

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا