🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تکرار زیبا

(ثبت: 5649) اسفند 15, 1396 

تکرار رسم کهنهء پایان هر خزان

جاجیم سبز و دامن صحرای بیکران

یک رستخیز دیگر و تعریفی از بهشت

سجاده ای به وسعت آغوش آسمان

در کوچه باغ خلوت دل نوری از امید

شد زنده از طراوت نسرین و ارغوان

پاشیده زین سرا به ثریای کهکشان

خوشبوترین شمیم ازل وه چه ارمغان

هر غنچه ای دریده ز صورت نقاب سبز

تحسین باغبان و تمنای بلبلان

گویا قرار تازه شدن فصل باور است

تن پوشی از کرامت و چشمی بر آستان

تا آسمان هماور جولان ابرهاست

این شادی و طراوت و این حس شایگان

دارم قرار تازه کنم دیده با بهار

دل میبرم زیارت گلشن دوان دوان

بربند کوله بار سفر فرصتی نکوست

من میبرم تو را به تماشای این گمان

۴ اسفند۱۳۹۶جلال پورسلیمانی

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. مهران اسدپور

    اسفند 16, 1396

    درودها جناب پورسلیمانی عزیز ؛

    دستمریزاد ، گرامی…

    دلتنگتان بودیم …

    بسیار خوشحالم که باز هم اثری زیبا از حضرتعالی خواندم…

    توفیقتان روز افزون باد.

    • جلال پورسلیمانی

      اسفند 16, 1396

      عرض ادب و احترام خدمت حضرت دوست شاعر ارجمند خوش ذوق توانا و جوان ایران زمین جناب اسد پور عزیز

      کم سعادتی حقیر است اگر کمتر زیارتتان میکنم

      بگذارید به حساب مشغله کاری

      اما باور کنیدهر از گاهی که فراغتی حاصل میشود پیگیر اشعار ناب و زیبایتان هستم.خصوصا شعر زیبای اخیرتان که بانی  تجدید خاطرات تلخ و شیرینی شد که بیانشان راحت نیست

      باز هم سپاس از توجه تان و نظر لطف تان

      پاینده باشید به مهر

  2. علی احمدی

    مهر 16, 1397

    جناب پورسلیمانی ادیب توانمند…شاعر والامهر و سرور گران ارج بسیار زیبا … نغز و استادانه قلم رقصانده اید گرامی درودهاااااااااااااااااااااااااااااا