🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قدمی مانده به آغاز زمان

(ثبت: 4039) اردیبهشت 21, 1396 

آخرِ قصّه ء طولانیِ شب

شفقی پرده ء احساس لطافت گسترد

کودکی گَردِ شب از چهره ء معصوم تکاند

پلکهایش پَرِ پرواز گشود

و لبش نام خداوند جهان زمزمه کرد

مثلِ هر روزِ خدا

نفسی مانده به آغازِ طلوع

قدمی مانده به آغازِ زمان

و زمان میگذرد

باز یک روز دگر

و زمان میگذرد

جلال پورسلیمانی۲۵فروردین۹۵