🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار مهدی کشاورز امامی ( مهدیار )

گیرنده ی جان جانان ماست

عمری که در مکمن جان ماست

خوانش: 401

سپاس: 0

تعداد نظر: 2

سایر

خوانش: 590

سپاس: 1

تعداد نظر: 4

ساقیا پیمانه ده که نیک دارد حال ما

وین جهان آخر مگردد نیک بر احوال ما

خوانش: 385

سپاس: 1

تعداد نظر: 2

تعداد نقد: 2