🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی فرزین مرزوقی
تاریخ تولد:
جنسیت: مرد
شهر:
بیوگرافی:
آخرین اشعار فرزین مرزوقی

وقت آن است تا به پا خیزد بشر

فرزین مرزوقی 18 شهریور 1396

بگذرد این غم چو فردایی شود

تا چه آید بر سرم چون آن شود

مثنوی

خوانش: 595

سپاس: 3

تعداد نظر: 1

"تو به مهر آذین باش تو یک مهر آیین باش"

فرزین مرزوقی 12 شهریور 1396

گفته بودم اینبار

رهی از عشق به جان

خوانش: 809

سپاس: 0

تعداد نظر: 4

باز نشسته ماه بر خیال من

فرزین مرزوقی 12 مرداد 1396

باز نشسته ماه

بر خیال من

سپید

خوانش: 567

سپاس: 0

برخیز و ز این دیده بپرهیز و بر آن باش

فرزین مرزوقی 07 مرداد 1396

برخیز و ز این دیده بپرهیز و بر آن باش

بر دیده بکش دست و زغفلت به امان باش

سایر

خوانش: 498

سپاس: 1

تعداد نظر: 2

برخیز و ز این دیده بپرهیز و بر آن باش

فرزین مرزوقی 07 مرداد 1396

برخیز و ز این دیده بپرهیز و بر آن باش

بر دیده بکش دست و زغفلت به امان باش

سایر

خوانش: 574

سپاس: 0