🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار فرزین مرزوقی

بگذرد این غم چو فردایی شود

تا چه آید بر سرم چون آن شود

مثنوی

خوانش: 596

سپاس: 3

تعداد نظر: 1

گفته بودم اینبار

رهی از عشق به جان

خوانش: 811

سپاس: 0

تعداد نظر: 4

باز نشسته ماه

بر خیال من

سپید

خوانش: 570

سپاس: 0

برخیز و ز این دیده بپرهیز و بر آن باش

بر دیده بکش دست و زغفلت به امان باش

سایر

خوانش: 499

سپاس: 1

تعداد نظر: 2

برخیز و ز این دیده بپرهیز و بر آن باش

بر دیده بکش دست و زغفلت به امان باش

سایر

خوانش: 575

سپاس: 0

نه از مردن گریزانم

نه از این تنهایی

سپید

خوانش: 615

سپاس: 2

تعداد نظر: 2

میل ام آن است

خدایا

سایر

خوانش: 339

سپاس: 2

تعداد نظر: 2

در قافیه عمر

 گمانم

سپید

خوانش: 338

سپاس: 2

تعداد نظر: 2

این جان به نگار تو دهم

بیشی چند

سپید

خوانش: 319

سپاس: 1

تعداد نظر: 2

 بود عبارتهایی

 پنهان

سپید

خوانش: 410

سپاس: 0

ترس بر خنجر نیش

با خدعه ای خفتان

سپید

خوانش: 389

سپاس: 3

تعداد نظر: 2

ماه از رخ لیلی سخن از عشق نگفت

فرهاد به خواب رفت

سپید

خوانش: 595

سپاس: 4

تعداد نظر: 6

فرزین مرزوقی

یوغ

فرزین مرزوقی 23 خرداد 1396

بوکان تنگ

بر گردن این خیال

سپید

خوانش: 322

سپاس: 3

تعداد نظر: 2

فرزین مرزوقی

کوله

فرزین مرزوقی 21 خرداد 1396

هیچکسی مانند من

با غم خود تنها نیست

سپید

خوانش: 342

سپاس: 4

تعداد نظر: 4

هم

نشینم عشق را

سپید

خوانش: 359

سپاس: 3

تعداد نظر: 6

(به مناسبت حادثه چهارشنبه سیاه،عزیزانم که جز اشک چیزی بیش

برای گفتن ندارم

سپید

خوانش: 404

سپاس: 2

تعداد نظر: 4

ترس از نگاه خورشید،

می دوید بر جای پای خیال

سپید

خوانش: 452

سپاس: 2

تعداد نظر: 2

ساکنان این بند

ساکنان غصه داستانی 

سپید

خوانش: 337

سپاس: 2

تعداد نظر: 4